HTML

Acosh

Személyes blog hegymászásról, bicajozásról meg amiről adódik...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.23. 11:16 acosh

Tojássütés

Jó régen nem írtam ide semmit. Pedig voltak történések. Majd egyszer talán azokat is megírom.

Az egyik ilyen történés egy októberi robogóvásárlás volt. Jó régi, ütött-kopott, sokat futott, pont olyan nyóckerbe való. Már kétszer voltam vele szerelőnél (bosszantó), de most úgy tünik, jó lett.

A második körös javítás után próbára akartam tenni. Pont kapóra jött, hogy Daninak volt a névnapja 21-én, és Krisztiántól kaptam kölcsön kocsit, amiért ki kellett menni Tahitótfaluba. Hétfőn lett kész a moci, felkészülés gyanánt elmentem vele csavarogni Budán: Citadella (bírta), Hármashatárhegy (bírta, csak az az égett gumiszag nem hiányzott), 11-es busz végállomása (bírta, gumiszag nélkül) végül vissza a nyócba. Kb. 50 km-t mentem vele, de nem tele tankkal indultam, így 2,69 liter ment bele benyailag. Szóval a fogyasztása javult.

Aztán kedden nekivágtam: hosszúnaci, térdprotektor, polárpulcsi, reggel 7. Az ujjam kissé meghült (még jó, hogy a hátiban volt a kesztyű), de egyébként minden rendben. Kivéve az ótvar utakat. A Békásmegyer és Szentendre közti szakaszon többször majd' leestem, akkora keresztbordák vannak az úton. Az autósokkal se volt semmi gond, lassan kezdik észrevenni a lassabb járműveket, sőt, a rakparton többen is voltak, akik beljebb húzódtak, hogy el tudjak mellettük slisszanni a padkán. Kösz mindenkinek :-)

Napközben megjártam Balatonmáriafürdőt, onnan este 9-kor indultam vissza. Lett vagy 1/4 éjfél, mire megint Tahiban lettem. Ilyenkor már tényleg élvezet a robogózás, az utakon alig, csak a motor berregése hallatszik. Na jó, az mondjuk elég fülsiketítő, meg a kétütemű blokk rázkódása se egy örömforrás (nekem).

Az egész utat, oda-vissza megjártam nem egészen egy tank benzinből. Majd elmegyek tankolni, hogy megtudjam a pontos fogyasztást.

Az út másik hozadéka, hogy belőttem a sebességmérőt. Amikor Szentendrén megmért a telepített, hogy 47-tel megyek, akkor tényleg annyit mutatott a robesz órája is, aztán Leányfaluban az 56-ra már 59-et. Szóval nagyjából pontos. Lehet, majd gps-szel is meg kéne mérni...

Ja, és hogy mitől tojássütés? Hát hogy alulról ölég rendesen melegített :-)

Szólj hozzá!

Címkék: motorozás


A bejegyzés trackback címe:

https://acosh.blog.hu/api/trackback/id/tr311262623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása