HTML

Acosh

Személyes blog hegymászásról, bicajozásról meg amiről adódik...

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2010.06.15. 14:10 acosh

Bükk 900

Ezer évvel ezelőtt csináltam meg először a Bükk 900-as csúcsait. Annyira régen, hogy (talán) a 27-es sorszámú kitűző lett az enyém. A nagyapám kicsit hamarabb, Apukám meg kicsit később fejezte be. Így három generáció is teljesítette családunkban a kiírást.

Úgy gondoltam, elérkezett az idő, hogy a negyedik generáció is ringbe szálljon :-)

Viszonylag könnyen sikerült kideríteni (google rulz), ki is a mostani szervező (a megboldogult Olefin SC helyett), aki megnyugtatott: még él a mozgalom (mozgalom - sicc), és a túrabázisról le is lehet tölteni az igazolólapot.

Június 12-én neki is vágtunk: Felső Borovnyák, Bálvány, Pipis hegy, Fodor hegy, Nagy István erőse. Ennyi elég is volt a fiúknak. Különösebb nagy lelkesedést nem láttam rajtuk, igaz, én vezettem Őket. Azóta rájöttem, mivel lehetne izgalmasabbá tenni: Ők fognak navigálni ezentúl :-) Ehhez megvannak a koordináták, majd beprüntyögik a gps-be, aztán odavisznek a csúcsra. Legfeljebb tökön-paszulyon át, de legalább megtanulják, hogyan is kell használni. Én meg majd hosszúnadrágot veszek :-)

Itt látszik az útvonalunk.

Szólj hozzá!

Címkék: teljesítménytúra


A bejegyzés trackback címe:

https://acosh.blog.hu/api/trackback/id/tr872083525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása